i2 tilbyder tre forskellige løsninger. Afhængig af den valgte løsning får I:
Løsning I
- stabil netforbindelse
- driftsmiljø, der er optimalt sikret mod nedbrud
- fysisk adgang til jeres servere
- teknisk konsulentbistand og driftsmæssige services
- overvågning af serveren
- hurtig indgriben ved eventuelle problemer
Løsning II
- plads til jeres server i separat aflåseligt rackskab samt strøm, gulvplads og UPS
- ethernetforbindelse til backbone
- systemadministration
- vedligehold af maskiner
- maksimal trafikmængde - aftales efter behov
- opstartshjælp i etableringsfasen
- grundkonfiguration: DNS, IP-adresse, domæneregistrering og eventuelt dubleret netstik
- genstart: Tænd/sluk
- kvartalsvise statusmøder
Løsning III
- backup (ADSM) dagligt af ændringer og ugentligt fuld backup
- driftsstatistikker, fx linjestatistik
- konsulentbistand omkring infrastruktur, omkonfiguration, opsætning, scriptudvikling og kvalitetsstyring
- overvågning døgnet rundt
- dobbeltsikring - serveren kobles til erstatningsudstyr og alternative forbindelser og sluttes desuden til vores nødstrømsanlæg ved længerevarende strømafbrydelser
- fejlretning med to eller fire timers responstid hverdage 8.00-16.00
- fejlretning med to timers responstid hele døgnet
- statusmøder efter behov
- to sæt adgangskort og nøgler samt adgang døgnet rundt